SERWIS GWARANCYJNY CAAT3

KONTAKT Z SERWISEM

Prosimy o kontakt z Serwisem w poniższych sprawach:

- reklamacji zakupionych ekspresów do kawy objętych gwarancją,
- napraw pogwarancyjnych ekspresów do kawy produkcji Expobar oraz innych marek
- zamówień usług serwisowych związanych z instalacją ekspresów do kawy z podłączeniem bezpośrednim do wody
- zamówień przeglądów gwarancyjnych ekspresów do kawy
- zamówień dodatkowych kontraktów serwisowych dot. obsługi gwarancyjnej ekspresów do kawy Expobar w trybie 48/72h oraz 24/48h

PROCEDURA ZGŁASZANIA REKLAMACJI SERWISOWYCH

1. REGULAMIN

Wysyłając urządzenie do naprawy Klient zobowiązany jest zapoznać się i zaakceptować warunki gwarancji oraz regulamin usług serwisowych świadczonych przez firmę CAAT 3 Sp. z o.o.

2. FORMA ZGŁOSZENIA

Prosimy o kontakt mailowy z serwisem w celu ustalenia formy odbioru urządzenia w zależności od rodzaju zainstalowanego ekspresu do kawy

3. KARTA GWARANCYJNA lub KSEROKOPIA DOWODU ZAKUPU

Do wysyłanego urządzenia należy dołączyć wypełnioną przez sprzedawcę kartę gwarancyjną. W przypadku jej niewypełnienia przez sprzedawcę należy wysłać kserokopię dowodu zakupu.

Warunki gwarancji

1. Nabyty sprzęt charakteryzuje się wysoką jakością, która umożliwia bezawaryjne
użytkowanie pod warunkiem prawidłowej eksploatacji i stosowania zasad zawartych
w instrukcji obsługi oraz przestrzegania warunków gwarancji.

2. Gwarancja udzielana jest na okres 12 lub 36 miesięcy pod warunkiem regularnie wykonywaych przeglądów okresowych.

3. Wszelkie naprawy i regulacje mogą być dokonywane wyłącznie przez specjalistę technika serwisu
będącego pracownikiem CAAT 3 Sp. z o.o. lub inne osoby upoważnione
przez CAAT 3 Sp. z o.o. m.in. pracowników Autoryzowanego Partnera Serwisu.
Dotyczy to również montażu, jeśli urządzenie wymaga podłączenia do stałej instalacji
wodnej.

4. Użytkownik sprzętu zobowiązany jest do:

• Zakupu środków czyszczących i filtrów wodnych wyłącznie zalecanych przez
producenta urządzeń oraz stosowanie ich zgodnie z instrukcją obsługi
• Natychmiastowego wyłączenia urządzenia w przypadku zaniku dopływu wody*
• Zamknięcia dopływu wody* w przypadku wycieku wody z urządzenia
• Zgłaszania do CAAT 3 Sp. z o.o. lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego
konieczności wykonania niezbędnych przeglądów okresowych (terminy
wykonywania tych przeglądów zaznaczone są w instrukcji obsługi lub informuje o
tym odpowiedni komunikat na wyświetlaczu urządzenia). Przeglądy te są płatne
zgodnie z obowiązującym cennikiem usług serwisowych CAAT 3 Sp. o.o..
Ekspresy wymagają płatnego przeglądu okresowego po wykonaniu 30 tysięcy
kaw, lub raz na rok.

* - dotyczy urządzenia na stałe podłączone do sieci wodnej

5. Użytkownik traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku:

• Zerwanie plomby gwarancyjnej
• Nie wypełnienia obowiązków przewidzianych w punkcie 4.
• Dokonywania napraw oraz manipulacji przez osoby nie będące pracownikami
CAAT 3 Sp. z o.o., oraz Autoryzowanych Partnerów Serwisu lub osób
nieupoważnionych przez CAAT 3 Sp. z o.o..
• Użytkowania sprzętu niezgodnie z instrukcją obsługi lub jego przeznaczeniem
• Gwarancją objęte są wyłącznie wady wynikające z przyczyny tkwiącej w nabytym
towarze

6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji w przypadku awarii
spowodowanych:

• Złą jakością wody (zakamienienie urządzenia) - brak filtracji wody.
• Przez wypadki sił przyrody oraz zdarzenia losowe takie jak np. zalanie wodą,
zmiana warunków zasilania, brak prądu lub wody itp.
• Uszkodzeniami mechanicznymi
• Nieprawidłowym przechowywaniem sprzętu

7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za straty spowodowane zalaniem wodą.

8. Gwarancji nie podlegają:

• Wkłady urządzeń do filtracji wody (będą one wymieniane na koszt użytkownika)
oraz inne części wymagające okresowej wymiany podczas normalnej eksploatacji;
( uszczelki, sitka, perlatory, końcówki dysz, elektrozawory, cewki elektrozaworów, zawory pary, zawory gorącej wody )
• Usterki związane z odkładaniem kamienia kotłowego
• Czynności przewidziane w instrukcji obsługi, związane z normalną eksploatacją
sprzętu (np. czyszczenie)

9. Warunkiem wykonania naprawy gwarancyjnej jest dostarczenie przez kupującego własnym staraniem i na własny koszt urządzenia,
wraz z dowodem zakupu towaru do Autoryzowanego Partnera Serwisu, bądź punktu serwisowego CAAT 3 Sp. z o.o.
( nie dotyczy urządzeń na stałe podłączonych do sieci wodociągowej)

10. Usterki ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie w terminie 14
dni roboczych, termin ten może ulec wydłużeniu do 28 dni roboczych o ile naprawa
usterki lub wymiana wadliwej części będzie wiązała się ze sprowadzeniem części od
producenta.

12. Nabywcy przysługuje prawo do wymiany sprzętu na nowy tylko w przypadku gdy:

• W serwisie stwierdzono wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia
• W okresie gwarancji wystąpi konieczność dokonania czterech napraw tego samego
podzespołu, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną
z przeznaczeniem

11. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii w miejscu podłączenia sprzętu do
instalacji wodnej, Autoryzowany Partner Serwisu dokona naprawy w swoim punkcie
serwisowym.

12. Zużyte części wymienione w okresie gwarancji przechodzą na własność
Autoryzowanego Partnera Serwisu a docelowo do CAAT 3 Sp. z o.o.

13. W zależności od każdorazowej dodatkowej umowy serwisowej zawartej pomiędzy Serwisem a Użytkownikiem w trakcie trwania gwarancji,
Sprzedawca gwarantuje dodatkowo ekspres zastępczy na czas naprawy.

Kontakt

Konsultacje techniczne z serwisem;

531-300-555

Zgłaszanie awarii;

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.